
Feyz-et Restoran olarak, etin yolculuğunu ve sofranıza gelişini önemsiyoruz. Bu yüzden kendi çiftliklerimizde et üretim sürecini özenle kontrol ediyor ve her adımda kalite ve tazelik odaklı çalışıyoruz.
Çiftliklerimiz, lezzetli yemeklerimizin temelini oluşturur. Burada, hayvanlarımıza sadece yem sağlamakla kalmayıp, onları sağlıklı ve mutlu tutmayı da önemsiyoruz. Her hayvanın yaşam kalitesine özen göstererek ve sağlıklı büyümelerini teşvik ediyoruz.


Size her yemekte en iyisini sunmayı taahhüt ediyoruz. Kendi çiftliklerimizden gelen taze malzemelerle hazırlanan yemeklerimiz, en lezzetli haliyle sofralarınıza gelir. Her tabağımız, yüksek kaliteyi, özel sunumu ve özeni yansıtır.
Siz de Feyz-et Restoran'ı tercih ederek, etin çiftlikten sofranıza yolculuğunda kalite ve tazelik garantisiyle lezzet dolu bir deneyim yaşayın.
Mükemmel bir yer maraş şartlarında bulunmaz bir hizmet güzel ve kaliteli adana kuşbaşı pirzola eliböğründe lahmacun konusunda rakipsizler mutlaka tavsiye ederim
Eğer pide seviyorsanız daha önce hiç pide yememişim diyeceksiniz. Yemeklerin yanında gelen ikramlarda ayrıca çok güzel.
Buraya gelenler kesinlikle lokumu denemeli. Etin tazeliği ve pişme derecesi gerçekten çok iyiydi!
Etinin lezzeti ve mezeleri çok güzel. Yemeğin üstüne içtiğiniz çay bile kafede içtiğiniz çay gibi lezzetli. Fiyatlar da makul seviyede.
Ferah mekan, ızgara ve fırın yemekleri var, kebap, alinazik, pide çeşitleri. Etler yumuşak, lezzetli, ortam güzel, fiyatlar piyasaya göre iyi. Vejetaryen seçenekler: Pide, salata ve çeşitleri var sadece.
Temiz ve güzel bir mekan. Fiyatlar makul. Bölgede bulabileceğiniz nadir güzel mekanlardan. Pişman olmazsınız.
Adana’lı birisi olduğum için, konu kebap olduğunda ekstra bir seçici oluyorum. Adana ve Ali Nazik’e puanım 10/10.
Şahane lezzetli yumuşacık bir et keyfini yaşamak istiyorsanız kesinlikle feyz-et diyorum. Menüler çok çeşitli. Yemek öncesi fındık lahmacun ve salata çeşitleri ikram ediliyor. Açık ayranı bol köpüklü. Ortam nezih ve temiz. İçeride çocuk oyun alanı bulunmakta.
Konum olarak çok merkezi ve otopark sıkıntısı yaşamayacağınız bir işletme. Çalışan arkadaşlar son derece temiz, ilgili ve kibar insanlar. Lezzet olarak her bir ürünü gerçekten kaliteli etlerden hazırlanıp usta eller tarafından yapılıyor. Fiyat olarak gayet ekonomik. Gerek öğle yemeği, gerekse akşam yemeği için kesinlikle gidilmesi gereken bir işletme. Ayrıca sabah serpme kahvaltı da yapabilirsiniz.
Steakleri ve kebabları çok başarılı ben T bone yedim çok iyidi ikramları çok lezzetli mutlaka gelip tatmalısınız etleride kendi Çiftliklerinden geliyormuş zaten lezzetinden belli tavsiye ederim.